Wednesday, May 30, 2012

Tabik spring~~ to him!! ^^

Assalamualaikum :)

Haa..semalam, sape tengok Masterschef Selebriti? Sedih kan..sob3. Mejar Dr. Faiz terkeluar untuk minggu ni..waa seriously sedih ar.. 

(x effect pape un kat kau lydia.. = ,=' )  

kriikk~~krikk~~ bunyi cengkerik...

Beliau sebenarnya memang pandai masak...tengok je ar kessungguhannya! Memang tabik ar~~


credit to FB Masterchef Malaysia

One thing yang saya adore sangat kat Mejar Dr. Faiz is his smile..charming koott..hehe maafla for my future husband who had read about this ~(o.o~) Dr. Faiz tetap senyum dan senyum meski dalam kekecohan kumpulan dia..dalam kene buat ujian cabaran tuh lagi..dan semasa dia tersingkir masih lagi senyum.. Tambah lagi..(hoho macam buat karangan BM..hehe) beliau memang think postive la! Ingat lagi dia cakap yang mungkin saya olah siket ni..hehe 

" memang sebak..memang sedih tinggalkan yang lain. rakan2. Tapi tu je la yang buat saya sedih.. Tapi sebenarnya banyak lagi benda lain yang patut saya gembira..."

 Means kat sini..the precious moments that he had in Masterchef Selebriti memang terbaeek ar..sampaikan dia tak perlu pikirkan sangat pasal penyingkiran sebabnya..dia banyak happy moments with the others.. "Mejar Dr Faiz..if you read my blog..hehe..betulkan andai saya tersilap..huhu"

Totally memang saya adore sangat kat Dr. Faiz.. Nampakla ciri2 seorang angkasawan yang hebat..tak mudah putus asa,, kental jiwa.. Fuhh.. terbaik! thumbs up to Dr. Faiz (Y)..



credit to FB Masterchef Malaysia





MooD: sedih lepas ni mesti da jarang tengok Masterchef da... sob3 UIAM here i come!!




Tagged: sokong  Tomok  Karl Shafek  Dr Fazli ^^

No comments: