Thursday, July 23, 2015

First Love

Andai kau boleh dengar isi hatiku.
Betapa aku menyesal perlakukan kamu begitu dulu. Tiada kata yang mampu aku ungkapkan kembali, tatkala kau hadir kembali di sisi.
Memori dulu, mengajar aku erti menghargai orang di sisi.
Memori dulu membawa aku ke perjalanan ini.
Ia bukan rasa cinta,
Bukan rasa ingin memiliki,
Aku juga tidak mengerti
Apa sebenarnya rasa di hati.
Maafkan aku atas rasa ini,
Memori semalam mungkin tak mampu dipadam
Aku.. Ah..
Cinta
Bukan  sepatutnya jatuh kerna cinta, tapi
Dengan cinta kita sepatutnya mampu bangun.
Luaskan langkahmu
Tinggalkanlah kenangan dulu.
Biar ia terkubur terkaku.
Dan saat ini dan hari-hari esok, mari kita lukis warna cinta yang indah.

2 comments:

Anonymous said...

Luv have many forms dear
Luv The One then u will be loved by His creatures...

Peter parker said...

How can trace my transactions in Gdax account?
Are you a Gdax user? If you are searching to know about the substantial methods associated with the way of tracing the transactions in Gdax account then you may immediately call Gdax expert’s team. To handle all such situations in hassle-free manner, you can reach the doors of professionals who are available 24/7 and can be reached by dialing Gdax Support Number +1-800-665-6722. The professionals are there to assist you anytime as per your need and requirement.
For more info: https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/