Friday, December 03, 2010

nota khas buat pensel kesayanganku..

tanggal tahun 2005..terbelilah oleh abang kesayangan ku..pensel pilot..warnanya menarik..oren.. abangku membelinya khas untukku di expo Aichi, Japan.. aku sangat2 menyayangi mu wahai pensel ku..

ku gunakan pensel ni..setiap kali peperiksaan..sampai kengkadang ak rasa xlengkap tnpa kehadiramu wahai pensel kesayanganku..upsr..pmr..ku gunakan mu..akn tetapi..spm yang bakal ku tempuh tahun depan kosong..kosong tanpamu..semua yang tinggal hanyalah khayalan semata2..

kau patah..di saat aku tergopoh gapah..maafkan aku..aku begitu terkilan..aku sedih..aku menangis keranamu pensel..hah..sedih sangaat.. appapun terima kasih kerana menemani ku dlm spnjg hayatmu..segala jasamu akan ku kenang samai bila-bila...

meski ku bakal peroleh pensel yang laen..tpi itu takkan sama denganmu...tanggal 3 dis ini akn ku ingat sebagai taikh pengakhiranmu di buku add maths..ak syg kau wahai pensel!!


mugkin ada yang mengatakan ana "gila" kerana sggu tuulis psal pensel ni dalam blog ana..tetapi inilah tanda sebagai ana menghargai pemberian abg kesayangan ana..pensel ni jugak banyak berjasa kepada ana..ana sangattt sayangkan pensel nih..

No comments: