Thursday, March 29, 2012

pening suda =,='

In the name of Allah..

about a week of the spm result.. saya da start CELARU IDENTITI.. gimana sih..

hope the readers can give me some advices...




yeah! kalau ikutkan hati..saya ingat nak ambil food technologies.. insyaAllah..ber"awan-awangan" nak bukak halal food industries..one day..insyaAllah..


BUT.. my father advice me to take pharmacy.. ok..i'm quite ok with it.. lepas la jugak kalau nak amik asasi farmasi kat uia tu..tapi for the next 10years??? n my mom pulak..will support me...full-heartedly.. untuk ambil account..ye la mak saya pun accountant kn..tambah lagi...bile dengar result je..bile call tuh..terus mak saya cakap.."k.yana amik account la camtuh.." hoho .. ikutkan hati memang nak ambil account...tapi tu la da tade basic..insyaAllah..boleh cuba jugak..

tapi hati ini turut teringin sangat nak ambil Pengajian Islam.. Bahasa Arab ker...Syariah ke..Usuluddin ke... kat Jordan..atau kat Malaysia sendiri pun..ok je..

Abes macam mana ni ek??ada suggestion tak agak2..

Saya teringat..ader senior cakap..kalau nak pilih course tu...pilihla..yang mane kita kan bangunkan umat Islam kita..

Saya pun teringat jugak..masa dulu2..kenapa nak belajar bahasa Arab..saya jawab..nak bangunkan umat Islam..nak memartabatkan Islam..kalau bukan kita..sape lagi..


Saya mendoakan..supaya saya dapat bidang yang terbaik buat diri ini.. buat Islam..keredhaan Allah dan mendapat keredhaan parent jua...Amin..

Semoga SPM leavers yang lain pun..mendapat bidang yang terbaik buat diri..parent n agama.. (SMILE.. :) )



TaggeD:  jom istikharah!!

No comments: