Tuesday, March 20, 2012

Tak tahu cuak ke ape!

In the name of Allah..

Huuhhuhu..seriously..saya tak nak countdown berapa jam lagi..yang penting esok masa nih..ketika ini.. 11.40 pagi 21 Mac..dah dapat result spm..HUH.

Saya tak de nak berdebar sangat...tak rasa berdebar..mungkin esok.. mungkin sampai terkeluar jantung kott.. aduhai..cuak..cuak...je...

apa yang bermain kat fikiran nih..hmm.."kalau tak dapat 11As... aku akan menghampakan semua orang kat sekeliling aku.." 

my parents..my friends...seniors...juniors...semua mengharapkan stret As...aduhai...apakah...

Jadi sebelum saya post entry lain about my result..insyAllah..saya nak mintak maaf sangat2 especially..to my parents..abah..ma.. , my family..along..abg long..afiz...ami..yamin..n badawi... sedare2..mok..nenek.. faris..syahirah.. mimi...ayah chor..kak ngah..na..de..ayh chik..cik liza..mak su..ayh su.. semua la...too much..to list here..huhu


my teachers...kat kt SKBD..cg.azizah..cg mariah..cg mariam bb..cg hajjah...ustz zalina.... TESMAL..cg wn mastura..cg mariana..teacher suriani..ustzh roslina.. KISAS..cg normawati..teacher rajeswary..sir zamri.. dan semua guru...


my friends.. dari tadika an-najmi.. SKBD..TESMAL..KISAS.. n special friend..Kma si Messi.. my seniors..my juniors.. thnks to all suport..

Saya Lydia Farhana nak mintak maaf sangat..andai RESULT saya ESOK tak memuaskan hati anda..itulah yang terbaik.. yang telah Alah berikan buat diri ini...doakn yang terbaik buat saya esok..ok..doa saya tabah..ok.. 

Ya Allah,infiniti terima kasih atas segala ni'mat yang kau dah kurniakan, Ya Rosulullah tima kasih kerna sanggup berkorban sampai saya dapat rasa ni'mat iman dan islam juga masih mengingati kami umatmu di akhir hayatmu, mak ayah, tima kasih kerana menjaga kami dengan pnuh sayang sampai  dah nak amik result dah isok, adik-bradik tima kasih kerna sudi jadi sahabat dalam rumah, sanak saudara tima kasih kerna sentiasa menyokong perjuangan ini, cikgu2 dari tadika sampai SPM tima kasih kerna sudi mencurahkan ilmu kepada saya y sebelum ni x tahu apa2, kawan2 tima kasih kerna menjadi memadamkan duka lara, seiringan berjalan lalui suka duka bersama, terima kasih, terima kasih, terima kasih...doalah kami pulang esok pulang membawa sebuah kejayaan, utk berbakti pula pada diri, keluarga, agama, bangsa dan negara. 
Salam sayang...lydia aka k.yana..hehe

No comments: